یک نفس تا اسمان


من وخدا


 
خـــــــــدایـــــــــــا

دلــــــم كــــــه برایـــــت تنــــــگ می شــــــود ،


بــــــا آنكـــــــه می دانـــــم همـــــه جــــــــا هستی ،

امــــــا بــــــه آسمـــــــان نگـــــــاه می كنم،چــــــرا كــــه

آسمـــــــــان ســــــــــــه نشــــــــــــانه از "تــــــــــــو" دارد:

بــــی انتهـــــــــاست....

بــــــی دریــــــــــــــغ اســــــــت

و چــــــون یـــــك دست مهربـــــــــــان

همیشـــــــه بــــــــــالای ســــــر مـــــــاست
 
ویدا وحید|http://vida-vahid.blogfa.com/


نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت22:54---14 مرداد 1391
مردمم بیکارن ها! حالا مرغ نخورن نمیشه. همین کارو میکنن که الکی گرون میشه و بعدشم اینجوری

بیخیال
ساعت14:41---14 مرداد 1391
پ کو اپت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی آخا...!
ساعت17:39---13 مرداد 1391
صااااااااااااااااااااااااااااا اااالح

مهدی آخا...!
ساعت16:24---13 مرداد 1391
من لینکت کردم ها.....ولی هرچی میگردم لینک خودمو نمیبینم!!!!

sayna
ساعت1:37---13 مرداد 1391
سلام ممنون که به وبمون سرزدین بازم بیا خوشحال میشیم

بیخیال
ساعت23:30---12 مرداد 1391
اجی نمی دونم چرا نمیشه یه بارم خواستم یکی از دوستامو که تو لوکس بلوگ بودو لینک کنم اما نشد
اونم اخر ادرسشو مثل تو عوض کرده بود
نمی دونم چطوری باید لینکت کنم
خیلی سعی کردم اما نشد...


بیخیال
ساعت18:30---12 مرداد 1391
سلام
اره دیگه
منم لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
راستی اپتونم عالی بود


تبسم
ساعت18:23---12 مرداد 1391
سلام اجی نمیدونم چرا لینک نمیسی بعدا سعی میکنم دلیلشو بفهمم فعلا بپر
____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________ ----------------------♣
____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
__دیر نکنیا__________ ♣♣
_________________ ♣♣
_____زودی بیا________ ♣♣
_________________ ♣♣........


تبسم
ساعت17:54---12 مرداد 1391
سلام اجی خوبی ممنون سر زدی وبلاگ زیبایی داری راستی این مطلب پایینت هم خیلی خوکشله
نماز و روزه قبول
شاد باشی بازم بیایا


بیخیال
ساعت17:22---12 مرداد 1391
سلام
ممنونم که بهم سر زدی
اشتباه کردم اره الان پشیمونم
چشم حتماااااااا بهش میگم
وبت خیلی خوبه..........
بازم بیایاااااااااااااااااا خیلی خوشحال میشم
نری ستاره سهیل بشی


khanomy
ساعت17:19---12 مرداد 1391


khanomy
ساعت17:13---12 مرداد 1391
میسی
خبرم ردی عشقم...
با چه اسمی بلینکمت اجی جونم.
بووووووووووووووس
اپتم عالی بودش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 17 مرداد 1393برچسب:,| 14:36 | نسیبه |